23 maja 2016

Mini relacja z imprezy rodzinnej

Kochani! 
Witam po weekendzie (ciężkim weekendzie)! W mojej rodzinie w minioną niedzielę odbyła się komunia brata ciotecznego. Niestety sytuacja zmusiła nas do przygotowania całej imprezy w domu wiec były to bardzo ciężkie dni. Dzięki Bogu to już za nami jednak w sobotę nie marzyłam już o wygranej w totolotka a jedynie o tym by w końcu była niedziela godzina 22. 


W tym dniu postanowiłam założyć moją nową sukienkę od Sugarfree zaprojektowaną przez Dominice888.  Oczywiście do tego moje SoKate :) 
Mówiąc Wam tak w sekrecie byłam w nich tylko w kościele :D Miałam tak spuchnięte nogi że nawet założyć nie mogłam ich.


Reasumując impreza bardzo się udało mimo że już około 16 prawie usypiałam przy stole. 


Zapomniałabym! Muszę się pochwalić Wam! Sama robiłam i stroiłam tort :D Jestem bardzo ciekawa czy Wam się spodoba.





Jak Wam się podoba? Będzie coś ze mnie? :D 




2 komentarze:

  1. Torcik ok, ale zdecydowanie wolę Twoje rysunki :D
    A co do imprezy, przypomniała mi się moja Komunia , lol co to były za czasy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, a tort świetny, skosztowałbym! :3

    OdpowiedzUsuń