26 maja 2016

Moja pasja, moja praca



"Moja pasja, moja praca". Często słyszę, że tylko robiąc to co kocham mogę do czegoś dojść. Czy to prawda? Przekonałam się o tym na własnej skórze. Biorąc w czymś udział czy coś robiąc nigdy staram się nie nastawiać na zwycięstwo czy odniesienie sukcesu. Wiem, że to się dla mnie źle kończy. Moja pierwsza myśl to: na pewno mi się nie uda! A jednak! To wcale nie jest prawda. Zawsze powinniśmy w siebie wierzyć.  Próbować zawalczyć. 
Ostatnio wzięłam udział w konkursie na instagramie. Zadanie było dosyć proste. Polegało na zrobieniu zdjęcia do hasła "Moja pasja, moja praca". Zobaczyłam, że nie zgłosiło się jakoś mega dużo osób (było co około 80 prac) i pomyślałam czemu by nie spróbować. Szybka wizja, rysunek zrobiony na szybko i zdjęcia robione o 7 rano. Tak powstawało zdjęcie, które widzicie na początku. Minął termin oddawania prac i nastało napięcie przed wynikami. Cały czas powtarzałam sobie żeby się na nic nie nastawiać bo potem będzie przykro. Telefon sprawdzałam jednak co chwila. Aż nagle patrzę ktoś mnie oznaczył i co się okazało? Wygrałam główną nagrodę! Telefon Microsoft Lumia 950! Do tej pory w to nie mogę uwierzyć :) 


4 komentarze:

  1. A ja Ci od początku powtarzałam: Wygrasz to! :) Bardzo się cieszę, że się nie myliłam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ! to musiał być na pewno wielki szok dla ciebie, dla mnie nawet jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałem że ci się uda ;D :*

    OdpowiedzUsuń