31 lipca 2016

The Girl

Witam w niedzielne popołudnie! 
Jak tam Wam mija czas? Ja siedzę w pracy i mam totalnego lenia, ale postanowiłam coś dla Was dodać. Zainspirowana nowym zapachem Tommy Hilfiger (no dobra i konkursem), a także faktem że w kampanii reklamowej udział wzięła moja ulubiona modelka stworzyłam tą oto pracę. Muszę powiedzieć, że jestem z niej mega dumna! Spędziłam nad nią mega dużo pracy i efekt bardzo mi się podoba. A co Wy myślicie? 


Kto jeszcze pamięta pracę na konkurs zalando? Niestety nie udało się :( Było mi przykro ponieważ dużo osób pisało mi, że byłam ich pewniakiem. Do tego prace które wygrały były naprawdę mega zwykłe. Było wiele innych naprawdę świetnych z którymi mogłam przegrać. No ale cóż zrobić. Bywa :) W między czasie wzięłam również udział w kilku innych konkursach. Co udało mi się wygrać? Jak tylko dojdzie na pewno Wam pokaże! 


Odwiedziłam ostatnio Magnum Pleasure Store w Złotych Tarasach i zakochałam się :D Kocham Magnumy, a jeżeli jeszcze mogę sama dobrać dodatki.... Mega! Polecam każdemu spróbować ( na moim jest pokruszona beza, karmel w czekoladzie i orzeszki w cynamonie ❤ )


7 komentarzy:

  1. No to mi narobiłaś smaka... :D To gdzie pracujesz, że tak się nudzisz? (jak można spytać oczywiście) Rysunek świetny, bardzo mi się podoba ta biała prześwitująca narzutka, pewnie narysowanie jej było bardzo pracochłonne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, ze można :) To raczej praca dorywcza, siedzę w lokalu gdzie są maszyny przez 24h a potem mam dwa dni wolne ;p Tak narzutka zajęła sporo czasu

      Usuń
  2. Kinga, praca na konkurs genialna! Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale to musi być pycha! Dlaczego mieszkam w dziurze z dwoma niedużymi galeriami? :-:
    A poza tym - pracę widziałam na instagramie, nawet skomentowałam (pierwsza! hohohoho FAME XD) ale i tak mnie ciągle zachwyca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mieszkam w centrum :) Do Warszawy mam ponad 40km. Lody faktycznie mega ;p I dziękuje! Cieszę się, że się podoba

      Usuń
  4. świetna praca! nie wiem na czym oko zatrzymać, tyle rzeczy jest tak starannie dopieszczonych ;) tzrymam kciuki za wygraną
    też chyba powinnam zacząć brać udział w takich konkursach xD

    OdpowiedzUsuń