15 lipca 2016

Mini relacja z zakupów :)

 Kochani! Tak ja obiecałam dziś mam dla Was małą relację z zakupów. Nie mam dużo zdjęci ponieważ pogoda ku temu nie sprzyjała. Nie dość że cały czas lało to na dodatek było okropnie duszno.  


Pierwszym przystankiem był Manekin :D No po prostu nie mogłam sobie odmówić. Jestem już uzależniona od tych naleśników. Tym razem wybrałam czekoladowego z nutellą i ferrero rocher. Moja mama zaś zdecydowała się na jagodowego z bezami i serkiem ;p 


Kolejnym przystankiem były Złote Tarasy. Przeszłam wszystkie sklepy i muszę przyznać, ze to jakiś dramat! Może ja się nie znam, ale naprawdę mało co mi się podobało :(  Jestem osobą, która lubi raczej ubierać się wygodnie niż bardzo modnie. Przede wszystkim lubię jednak rzeczy które mogę cały czas nosić, a to co mam do wyboru w sklepach nijak się do tego miało.  


 Dalej wybrałam się do Arkadii i tam też nie wiele kupiłam :( Ogólnie wydałam mniej niż połowę tego co miałam przeznaczone na wyprzedaże. Jest to dla mnie szok ponieważ zazwyczaj mi braknie :D 


 Jak możecie zobaczyć na zdjęciu kupiłam sobie kapcie (jestem od takich rzeczy uzależniona ), stanik za który dałam 39zł (przeceniony był z 300 i to mój drugi taki sam! Jest mega :D) i nową oprawkę do iPhone.


 Prócz tego kupiłam tą śliczna bluzeczkę w kwiatuszki i błyskotki, które przyczepia się do sznurówek. Według mnie to świetny gadżet, który spersonalizuje nasze butki :)


Co jeszcze? Do mojej garderoby przybył luźny sweterek i granatowy, dziergany sweter w którym się zakochałam. I to w sumie na tyle. Planuje jeszcze w środę wybrać się po buty ale zobaczymy co z tego wyjdzie.

Poniżej zdjęcie słodyczy które dostałam od siostry z Londynu :D

3 komentarze:

  1. Świetne zakupy, przygarnęłabym chętnie tę obudowę. :D
    Ja też ostatnio byłam "pobuszować" w wyprzedażach, jednak, podobnie jak Tobie, nic mi się nie spodobało, kupiłam tylko dwie rzeczy. Przynajmniej zaoszczędziłam. Aktualnie wolę zakupy online, więc na pewno oszczędności mi się przydadzą. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie wpłacam pieniędzy na konto bo kończy się to źle :D Obudowa jest mega! Są jeszcze inne wzory, no i w razie czego w swarovskim wchodzi sie i wymienia gdyby cyrkonie odpadły

      Usuń
  2. Ach, moimi ostatnimi zakupami była miotła, suszarka do naczyń i garnki xD Wszystkiemu winna przeprowadzka... skończy się lista wydatków i skończą się wyprzedaże. Nic sobie nie kupię ;_;

    OdpowiedzUsuń