16 listopada 2016

Gdzie robie zakupy plastyczne?

Wiele osób pyta się mnie jakich narzędzi używam do rysowania i gdzie je kupić. Tak naprawdę możemy znaleźć wiele sklepów plastycznych z ciekawą ofertą. Moim ulubionym jest jednak sklep plastyczny Storm. Zapraszam do rozwinięcia gdzie znajdziecie link do sklepu i wiele innych :) 




Moimi ulubionymi narzędziami pracy są Promarkery i kredki. Lubię również próbować nowych rzeczy. Właśnie dlatego Storm to mój ulubiony sklep. Znajdziecie tam mnóstwo świetnych rzeczy do rysowania i nie tylko. Tutaj macie link: http://www.sklepdlaplastykow.pl/home . Dzięki uprzejmości sklepu Storm miałam możliwość wypróbowania nowych pisaków Koi. 


 

Dokładnie Koi Coloring Brush Pen od firmy Sakura są wyposażone w końcówkę imitującą pędzelek dzięki której mamy możliwość robienia delikatnych kresek, jak i malowania całych powierzchni. Bardzo podoba mi się, że mają one tak dobrze nasycone kolory. Już za pierwszym malowaniem kolor jest piękny. 

Pisaki się o tyle ciekawe, że zostały stworzone na bazie wody dzięki czemu przy użyciu pędzelka z wodą możemy je rozmyć i uzyskać bardzo ciekawy efekt. Użyłam ich do wykonania rysunku, który widzieliście powyżej. Zrezygnowałam jednak z rozcieńczania ich, ponieważ to była pierwsza próba.
Z efektu jestem bardzo zadowolona. Pisaki są świetne i jak najbardziej polecam je :) Zakupić je możecie pod tym linkiem: http://www.sklepdlaplastykow.pl/zestawy-pisaki-koi-coloring-brush-pens?func=productPage&wid=943&pid=7618&cid=344&prid=

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz