11 listopada 2016

Ludzie czasem muszą odpocząć od szczęścia

Witajcie kochani po dosyć długiej przerwie. Mam jednak nadzieję, że mi to wybaczycie :) Ostatnio dużo się u mnie dzieje i chyba nie nadążam. 




Przejdźmy jednak do czegoś bardziej sensownego :D Ostatnio wpadłam w szał zakupów kosmetyków i robienia makijażu.  Chciałabym dojść do takiej perfekcji jak niektórzy na instagramie. Myślę jednak, że i tak robię postępy bo wcześniej w ogóle nie malowałam oczu.


Słabo widać, ale miałam takim ślicznym różem zrobione :)  


Ostatnio dotarło również do mnie to cudo! Limitowana paletka Anastasia Beverly Hills Master Palette by Mario urzekła mnie już od pierwszego zobaczenia : )Ale muszę przyznać, ze na żywo robi jeszcze większe wrażenie. Kolory są naprawdę piękne i świetnie na pigmentowane. 

Nadszedł również ten moment kiedy chcę Wam przedstawić Ptysia. jednego z trzech kociaków które posiadam aktualnie. Ptyś jednak zostaje ze mną na stałe. 



 Na dziś już muszę kończyć. Do usłyszenia niebawem. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz