9 marca 2017

Moja druga pasja? Seriale!


 Chyba każdy z nas lubi czasami usiąść wieczorem przed telewizorem, z kocykiem i popcornem by obejrzeć ulubiony serial. Jedni robią to nałogowo inni od czasu do czasu. Ja zaliczam się do tej pierwszej grupy i jak już usiądę to potrafię obejrzeć cały sezon. Czy mam jakieś ulubione seriale? Oczywiście, że tak i trochę Wam o nich opowiem.
Zapraszam do rozwinięcia! 
Większość seriali, tak naprawdę oglądam na laptopie, rzadko zdarza mi się oglądać coś w telewizji. Denerwują mnie wręcz produkcje typu "Dlaczego ja" czy "Ukryta prawda", a tak na prawdę leci to przez cały dzień. Wolę obejrzeć sobie jakiś fajny film bądź jeden z moich seriali :) 

Odkąd pamiętam jestem wielką fanką seriali z wątkami nadnaturalnymi. Nie wiem czemu tak jest, chyba po prostu lubię takie historie. Od samego początku pokochałam mój pierwszy serial czyli "Pamiętniki Wampirów". Pierwszy sezon można by powiedzieć, że był dla nastolatek, ale według mnie akcja w późniejszych sezonach naprawdę fajnie się rozwinęła i nadal nie mogę uwierzyć, że w piątek już ostatni odcinek  
   

 W między czasie producenci zaczęli kręcić spin-off Pamiętników - The Originals który powraca po przerwie zaraz po zakończeniu TVD. To chyba jedyne pocieszenie jakiem mam w związku z zakończeniem serialu z którym jestem od początku.Wydaje mi się, że nie ma sensu przedstawiać Wam tutaj całej historii bo zajęło by mi to bardzo dużo czasu i miejsca. Tym co nie widzieli i nigdy nie słyszeli polecam zobaczyć samemu. 














Ostatnio wkręciłam się w nowy, fenomenalny serial. "Lucyfer" przejął chwilowo moje serce i nie wiem co mam ze sobą zrobić ponieważ kolejny odcinek dopiero w maju.

Jak się pewnie domyślacie serial opowiada historię diabła - Lucyfera, który znudzony życiem w piekle postanawia zrobić sobie wakacje i udaje się do Los Angeles. Tam poznaje panią Detektyw Decker z którą zaczyna pracować w policji, a w między czasie także rodzi się miedzy nimi uczucie. Całość jest naprawdę świetnie pokazana według mnie. Są momenty które doprowadzają do łez ale i takie przez które nie możemy przestać się śmiać (chyba nawet częściej występują w tym serialu te śmieszne momenty).

Również aktorzy, którzy zostali wybrani do tego serialu są naprawdę świetni. Tom Ellis grający Lucyfera, pani psycholog czy detektyw Decker, każdy z nich idealnie pasuje moim zdaniem do swojej roli.

Oprócz tych wymienionych wyżej seriali kocham także "Czarodziejki" (mój serial z dzieciństwa), "Zaklinacz dusz" ( oglądałam nie raz), Supernatural (właśnie idę nadrabiać zaległe sezony) i wiele innych. A Wy jakie seriale polecacie? 
Oglądacie któryś z powyższych? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz