21 sierpnia 2017

Christian Dior, Couturier du Rêve


Dziś zapraszam Was do obejrzenia foto relacji z wystawy Dior w Musée des Arts décoratifs.



Wystawa Christian Dior, Couturier du Rêve w paryskim muzeum des Arts décoratifs została zorganizowana z okazji 70-lecia domy mody. Na prawie 3 tysiącach metrów kwadratowych zobaczymy aż 300 sukni haute couture, a dodatkowo mamy możliwość zobaczenia nieprezentowanych nigdzie wcześniej fotografii, szkiców, ilustracji, notatek, czy nawet listów, a także różnego rodzaju dodatków!


























Jeżeli przebrneliście przez wszystkie zdjęcia to gratuluję, ale naprawdę nie potrafiłam zrezygnować z żadnego. Oczywiście zdjęcia nie oddają tego jak to prezentuje się na żywo, a mi nawet trudno to wyrazić słowami. Zakochałam się w całej wystawie! To było naprawdę fenomenalne, a także ogromnie inspirujące. Szkoda, że u nas nie można zobaczyć takich rzeczy.

Mam nadzieję, że post się podobał.
Do usłyszenia niebawem! 


3 komentarze:

  1. Kinga, świetne fotki, pozazdrościć tylko bycia tam. Ja chyba bym nie mogła stamtąd wyjść, wrażenia i jeszcze raz wrażenia. Fajnie, że ujęłaś wystawy manekinów z architekturą, bo jest cudownym tłem dla tych piękności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wrażenianie do opisania i faktycznie trudno było opuścić ta wystawę.

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia, wrażenia na pewno niesamowite. Ciekawe jak te stroje są przechowywane, by pozostały w dobrej kondycji na lata.

    OdpowiedzUsuń