3 czerwca 2016

Z życia wzięte

Kochani! W tym tygodniu jestem nieco zabiegana. Z tego powodu nie mam dla Was nowych rysunków, ale za to chce Wam pokazać kilka innych rzeczy :) A mianowicie zacznę od tego, że dostałam już swoją nagrodę o której pisałam post wcześniej. Telefon jest ciekawy, ale chce go sprzedać. Dostałam właśnie nowego iPhone 6s i wole pracować na iOS. Jeżeli bylibyście zainteresowanie to śmiało, piszcie. Podeśle zdjęcia i powiem więcej na ten temat.


Przy okazji polecam babeczki z nutellą! Są przepyszne i proste do wykonania! Przepis znajdziecie na www.mojewypieki.com

Wczoraj zaś z okazji Dnia Dziecka wybrałam się do Manekina i na film Alicja po drugiej stronie lustra.  To nie była pierwsza wizyta w tej naleśnikarni ale przyznam się, że jestem zakochana w tym miejscu! Ceny są naprawdę w porządku, porcje są spore. I przede wszystkim te NALEŚNIKI! MEGA! 


Był ktoś z Was? Jak wrażenia?

Co jeszcze? No tak! Wygrałam zaproszenie na specjalny pokaz filmu "Zanim się pojawiłeś". Bardzo się z tego cieszę ponieważ i tak chciałam go zobaczyć :)


Wybrałam się również na jedne dzień do Gdańska. Było naprawdę bardzo fajnie mimo zapowiadanej złej pogody. Oczywiście jak to ja byłam cała mokra :D Kto normalny pakuje się w dżinsach do wody? Tak ja ;p 




3 komentarze:

  1. Ja też się wybieram na me before you, uwielbiam Sama. Babeczki wyglądają pysznie, może wypróbuję przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Manekin... :P Gdańsk kocham. Długo jechałaś? Do Rzeszowa wpadnij, bliżej masz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaakie żółte paznokcie ❤ Ty maszynko do wygrywania..:D

    OdpowiedzUsuń