10 czerwca 2016

Nic nie załamu­je tak, jak złama­na obietnica

Witajcie kochani! Co tam u Was słychać? Kto się nie może już doczekać oficjalnych wakacji? Ja już odliczam dni do wakacji i wyprzedaży! KOCHAM WYPRZEDAŻE! O tym jednak opowiem innego dnia ;p  Dziś chce Wam pokazać dwa rysunki, które wykonałam w ostatnim czasie. 
Pierwszy z nich był wzorowany na zdjęciu Blake Lively zrobionym podczas festiwalu w Cannes ( dobrze napisałam?). Najwięcej czasu spędziłam nad suknią i jestem z niej mega zadowolona. Uważam jednak, że twarz nie do końca mi wyszła. 



A Wy jak uważacie? Podoba się Wam? 

Drugi rysunek był robiony na prośbę pewnej dziewczyny :) Sama wybrałam zdjęcie i efekt bardzo mi się podoba! Wyszło tak prosto, ale wydaje mi się, że efektownie. 


Mam nadzieję, że Wam też się podoba :) 

A poniżej możecie zobacz moje nowe zdobycze. Na pierwszym zdjęciu piękna koronkowa sukienka. W drugiej jeszcze nie mam zdjęcia, ale muszę, przyznać, że jest równie genialna jak ta biała. I pochodzi z kolekcji Dominica888 dla Sugarfree :) To już moja kolejna z tej fenomenalnej kolekcji! Polecam! 






2 komentarze:

  1. Bardziej podoba mi się Blake, bo suknia wyszła prześliczna 🎀 Zdjęcie Twojej sukienesi + tych wyjątkowych szpileczek cudo! 💕

    OdpowiedzUsuń
  2. Kinga, suknia Blake wyszła Ci genialnie ♥ Rysunek Domi też super, chociaż bardziej spodobał mi się ten na instagramie z beżowymi kozaczkami,dziewczyna ma fajny styl(nie mówiąc o genialnych ciuszkach).
    Twoja zdobycz trochę mało widoczna, ale pewnie bomba! (własnie szperam w kolekcjach)

    OdpowiedzUsuń