4 lipca 2016

Ludzie nie są mili, wysilają się kiedy mogą coś przez to osiągnąć


Po raz kolejny obiecuje bardziej się zająć blogiem i kolejny raz mi nie wychodzi. Ogólnie teraz pracuje i mimo, ze praca wcale nie jest ciężka to jest bardzo wykańczająca... 24h w ciemnym miejscu, bez żadnego okna... No ale nie o tym chciałam Wam dziś opowiedzieć. 
Jak już pewnie niektórzy z Was widzieli na moim instagramie ( na którego zresztą zapraszam, wystarczy kliknąć na zdjęcie ) rysowałam mega urocze obrazki dla dwóch małych dziewczynek. Ilustracje tak się spodobały, że mam już kilku kolejnych chętnych. 
A jak się Wam podobają? 


Jakiś czas temu robiłam kolejny raz tort na zamówienie. Tym razem dla dziewczynki z okazji pierwszych urodzin. postawiłam na różowe kwiaty i wycinaną koronę ( która swoja drogą wyszła chyba za duża, ale już nie zdążyłam poprawić). Oczywiście nie jest on jakiż mega profesjonalny, ale myślę, ze nie jest źle :)
A Wy jak go oceniacie? 


 Przed wczoraj dotarła do mnie moja pomadka Kylie Cosmetics. Wybrałam kolor Koko K i jeszcze nie do końca jestem do niego przekonana, ponieważ na moich ustach jest bardzo ciemny. Zależało mi na kolorze nude, takim raczej jasnym. Pozytywnie zaskoczyła mnie trwałość, która jest naprawdę dobra. Zawsze mam problem z kolorem na ustach, który ściera mi się w przeciągu chwili. Planuje jeszcze zakup dwóch innych kolorów :) Ktoś z Was ma? Może polecacie jakiś kolor? A może polecacie mi jakąś zupełnie inna markę ?


 A tu mój ostatni rysunek. Nie będę się na jego temat rozpisywać, bo nie ma o czym :D Ogólnie bardzo mi się podoba. A Wam?


Zapraszam również na www.vinted.pl/members/666865-kingak1996/ubrania gdzie sprzedaje parę moich rzeczy :) Niektóre z nich są nowe, może coś dla siebie znajdziecie.



5 komentarzy:

  1. Kinga, jesteś mistrzynią. Rysunki dla dziewczynek cudowne i takie słodziaśne ♥ Torcik ładnie udekorowałaś, fajny pomysł z tą koroną. Rysunek na końcu posta tez super. A co do pomadki to nie znam marki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam te słodkie rysunki już na instagramie-genialne. Tort ma fajną dekorację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rysunki, muszę w końcu zaobserwować Cię na insta :D Co do makijażu - kompletnie się na tym nie znam, bo się nie maluję XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do pierwszych dwóch rysunków są urocze. Torcik mega ile go dekorowałaś? A można wiedzieć gdzie kupiłaś tą pomadkę? A co do ostatniego rysunku cudny ♥

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tortem najdłużej zeszło się ze śmietaną, żeby był w miare ładny, jeżeli chodzi o kwiaty to zajęło mi to ze 20min :) Szminkę kupiłam od dziewczyny na instagramie, której się nie spodobał kolor, ale jest taki można powiedzieć sklep, gdzie można sobie zamówić przez instagram, praktycznie każdą :) Ja planuje zamówić sobie teraz sama, tylko nie wiem co z tego wyjdzie

      Usuń