15 sierpnia 2016

Ostatnie chwile lata?

Hej kochani! Czy tylko ja mam wrażanie, że już w powietrzu czuć jesień? Trochę mnie to przeraża, ale mam nadzieję, ze w tym tygodniu jeszcze będzie ładnie :) 







Ostatnio wybrałam się razem z moim bratem ciotecznym na spacer i dziś mam dla Was parę zdjęć z tej wyprawy ( z nim to jedna wielka wyprawa bo to dziecko ma tyle energii, że nie wiem jak za nim nadążyć). 


Podczas spaceru znaleźliśmy piękne miejsce, a do tego prawdziwka! Czy tylko ja kocham zbierać grzyby?  Odpoczywam chodząc po lesie w poszukiwaniu tych małych skarbów :)




A jak tam u Was? Jak mijają Wam ostatnie dni wakacji? 


Dziś w końcu znalazłam chwilę na moje ulubione zajęcie. Zainspirowana nową okładką Cosmopolita wzięłam się za rysowanie. Tak oto powstał ten rysunek, który bardzo mi się podoba. A Wy co myślicie?






2 komentarze:

  1. Ooo, jest post, o który pytałam na instagramie :D Ja całe wakacje spędzam w moim domku na wsi (normalnie mieszkam w mieście) więc raczej bez większych rewelacji :) Nawet trochę się cieszę, że początek roku szkolnego, bo będę w nowej szkole :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Również mam wrażenie, że to koniec lata, u mnie nie dość, że pada, to jeszcze jakoś tak zimno :(
    Piękny rysunek!

    OdpowiedzUsuń