26 września 2016

Beauty Forum 2016




W miniony weekend odbyła się jesienna edycja targów Beauty Forum 2016. Niektórzy z Was pewnie wiedzą, że moja mama zajmuje się stylizacją paznokci i dlatego jak co sezon wybrałyśmy się tam. Poniżej znajdziecie małe streszczenie jak było i co upolowałam :)


 Pierwsze stoisko na jakie się udałyśmy to oczywiście Indigo Nails. To przy tym stoisku zawsze wydajemy najwięcej i tam zawsze najtrudniej się dostać. Nam udało się zrobić zakupy tam jako pierwsze, ale niestety musiałyśmy wrócić.... 


  Jak zwykle Indigo mnie nie zawiodło i stoisko wyglądało fenomenalnie! Sami zobaczcie! 




Na targach pojawiła się również Natalia Siwiec :) Ale to nie wszystko! Pojawiła się w suknie, w której możemy ją podziwiać na reklamach Indigo. Długa, czerwona suknie do której stworzenia wykorzystano 30 metrów strusich piór, 75 metrów tiulu, kryształy Swarovskiego! Powstawała on przez 5 tygodni i zrobiła na mnie ogromne wrażenie. 





A jak Wam się podoba? Mnie naprawdę oczarowała! Do tego stopnia, ze powstał rysunek zainspirowany tym cudem.


Co myślicie o tym rysunku? 


Odwiedziłam również kilka innych stoisk takich ja Semilac, Bielenda, Let's Beauty, Orly czy Inglot. 


Poniżej możecie zobaczyć kilka rzeczy zakupionych przeze mnie. W tym między innymi nowe kolory lakierów hybrydowych czy komplet pędzli :)





Kto z Was był na Beauty Forum? Co myślicie o rzeczach które zakupiłam? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz