19 września 2016

Verva street Racing 2016


Hej i czołem kochani! Dziś przychodzę do Was z relacją z imprezy na którą chciałam się wybrać od dawna :) Niewiele z Was pewnie Wie, ze jestem fanką sportowych aut. Stąd też pojawił się pomysł wybrania się na event samochodowy. To już 7 edycja Verva Street Racing, a pierwsza na którą udało mi się wybrać. Wszystkich zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia postu. 
W tym roku została zmieniona forma całego wydarzenia i na teren imprezy można było wejść zupełnie za darmo. Jak już się pewnie domyślacie przyciągnęło to nie małe tłumy. Organizatorzy oszacowali, że pojawiło się 110tyś. osób! I nie ma co się dziwić bo naprawdę było warto.


Cały teren podzielony był na kilka stref takich jak pit party ( gdzie mogliśmy podziwiać wszystkie samochody), główne trybuny i tor gdzie odbywały się cały czas pokazy i koncerty, strefę gastronomiczną i strefę dla dzieci. My zaczęliśmy od szybkiego przejścia przez strefę pit party. Każdy oczywiście podziwiał swoje ulubione auta. Niektóre były naprawdę fenomenalne.  


 Następnie poszliśmy zająć miejsca na trybunach (całe szczęście pogoda dopisała, co prawda po południu musieliśmy zejść z trybun bo można się było usmażyć, a wieczorem było mega zimno). Najbardziej spodobały mi się pokazy akrobatyczne na motocyklach! Jestem pełna podziwu dla tych ludzi za odwagę, profesjonalizm i ogólnie za ich umiejętności!  





 Mój ulubiony moment! Porshe ściga się z Fiatem 126p. Wszystko gotowe, pan machnął do startu Maluch ruszył a Porshe? Zostało :D Okazało się, że coś się stało z kontrolą startu! Wyglądało to mega komicznie.








Cała impreza była fenomenalna! Wszystko mi się podobało i w następnym roku na pewno też się wybiorę. Prócz wspaniałych samochodów, było też sporo muzycznych atrakcji takich jak Margaret czy Cleo ( na której nie byłam bo przez dwie godziny stałam po frytki) 




Przy okazji chce Wam pokazać mój ostatni rysunek, który pewnie już niektórzy z Was widzieli. Mimo, że suknia wyszła mi odrobinę krzywo to jestem bardzo dumna z tego jak wyszło. A Wam jak się podoba? 

 


1 komentarz:

  1. aż zazdroszczę, że byłaś na takim eventcie. I to za darmo! ;O może za rok się wybiorę, gdyż trudno przepuścić oglądanie takich bryk ;3
    rysunek jest świetny, rewelacyjna kreacja i detale góry sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń