9 października 2016

Przede wszytskim #CheckYourself


 Kochani! Mimo, że już nie wiele osób tu zagląda to nadal wierze, ze ktoś to jednak czyta. W rozwinięciu możecie dowiedzieć się więcej o akcji #CheckYourself, a także zobaczycie moje nowe rysunki. 
Zapraszam!



Większość z Was pewnie wie, że temat raka piersi jest dla mnie bardzo ważny i jak co roku go poruszam. Październik to miesiąc walki z rakiem piersi i właśnie w tym okresie jest organizowane wiele akcji uświadamiających. Dlaczego to dla mnie takie ważne? Ponieważ kilka lat temu sama wykryłam u siebie guza, który mógł stać się czymś poważnym. Teraz mam ich bardzo dużo i ciągle muszę wykonywać badania. Jeżeli chodzi o akcję #ChcckYourself to ma ona na celu zachęcanie do samobadania się, co popieram w 100%. Nie jest to trudne, a może nam uratować życie!  


Robi się coraz chłodniej więc postanowiłam wyjąć swój kubek termiczny i odświeżyć grafiką, którą na nim miałam. Tak oto powstało to cudo. Jestem zakochana w tym rysunku. I chyba nie tylko ja bo w tym roku stworzyłam już kilka. Wszyscy je chcą! Nie mogę w to uwierzyć, ze tak się podobają. 
A co Wy o nich myślicie?


 Poniżej możecie zobaczyć rysunek, którego w chwili publikacji tego posta nie ma jeszcze na moim instagramie. Został stworzony na konkurs, który organizuje marka Pandora na facebooku. Chodziło o zainspirowanie się stylem militarnym. Wiem, że trochę dziwnie wyglądają nogi jednak przy samym szkicu naprawdę wyglądało to dobrze. Niestety nie miałam już czasu żeby to poprawić. Mimo to rysunek naprawdę bardzo mi się podoba! A Wam? 


Dziś chcę Wam jeszcze pokazać moją nagrodę od marki Rimmel. Jest to chyba jedna z najfajniejszych rzeczy jakie dostałam! Roczny zapas kosmetyków marki Rimmel. Czy może być coś lepszego ?  Chyba nie! W zestawie znalazłam podkłady, pudry, tusze, cienie, lakiery czy szminki. Większość rzeczy zostawiłam dla siebie jednak jak zawsze każda ciocia mogła sobie coś tam wybrać :) 

  

Co myślicie o dzisiejszym poście? Co tam u Was słychać? 
 Buziaki i dobranoc :)


3 komentarze:

  1. Kinga, rysunki na kubkach rewelacja, co do pracy na konkurs - jest super, szkoda tylko, że faktycznie układ nóg jakoś dziwnie wygląda.
    Gratuluję tylu kosmetyków, jeśli można spytać w jakim konkursie wygrałaś?
    ( może sama coś wydębię gdzieś:))
    Dobrze, że przypominasz o badaniach (muszę się zapisać, choć zawsze to odkładam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki wygrałam w konkursie organizowanym przez glamour i rimmel na instagramie. Chodziło o zainspirowanie się jedną ze stylizacji przygotowaną przez Kate Moss. A badań naprawdę nie warto odkładać

      Usuń
  2. Faktycznie, kubki są super:) można gdzieś takowy nabyć?

    OdpowiedzUsuń