2 września 2016

Nudny tydzień? Czy ja wiem :)

W tym tygodniu nie dużo się u mnie dzieje, ale spokojnie już niedługo to nadrobimy bo zapowiadają się świetne wyjazdy! Na razie jednak nic nie zdradzam ;p Zapraszam jednak na mój instagram i snapchat (kinguusiaa), gdzie udostępniam więcej. 
W rozwinięciu mała relacja z wyjścia z koleżanką i nowy rysunek! 
Zapraszam!



Kilka dni temu dostałam bilety do multikina i postanowiłam je wykorzystać razem  z przyjaciółką. Wybrałyśmy film pod tytułem "Śmietanka towarzyska", który nie do końca przypadł mi do gustu. W sumie nie do końca zrozumiałam sens filmu, ale wydaje mi się, ze chodziło o nieszczęśliwą miłość. 
Przed filmem wybrałyśmy się coś zjeść. W sumie nie było za dużo czasu do namysłu i padło na Zapiecek. Zamówiłyśmy dwa rodzaje pierożków. Były dobre jednak według mnie trochę drogo :) Nie mogło się oczywiście obejść bez deseru. Upatrzyłam sobie kawiarnię "Miodowa Cafe" znajdującą się na Starym Mieście. 


Zakochałam się! Wnętrze tej kawiarni to po prostu mistrzostwo! Pastelowe kolory, poduchy i wielkie słoje z bezami  Po prostu cudo! Jeżeli chodzi o desery to były dobre, ale bez rewelacji. Spróbowałam, było dobre, ale nie na tyle, że będę tam wracać. Niestety jakość zdjęć kiepska bo miałam bardzo mało czasu :( 


Ostatnio przyszła do mnie paczuszka z Chupa Chupsami ;p Standardowo rozdałam połowę po rodzinie. Mają chyba za dobrze ze mną :D 


Kto już widział kolekcje TommyxGigi? Ja jestem zakochana i chciałam kupić płaszcz jednak ceny były zbyt wysokie :( nie mogłam jednak się oprzeć by nie narysować mojego ulubionego looku  Tak oto powstał ten rysunek, który Pauliną okrzyknęła moim najlepszym :D 
A Wam jak się podoba? Czekam na opinie!


Przy okazji chciałam Was zaprosić na bardzo fajną stronę, podobną do instagramu. Dodajecie zdjęcia i zbieracie polubienia otrzymując za nie diamenciki, którymi możecie licytować zestawy kosmetyków :) Ja jestem od niedawana, ale się wkręciłam już i będzie mi miło, jeżeli zechcecie się zarejestrować przez mój link polecający http://dresscloud.pl/share/CCCX2/


5 komentarzy:

  1. Jaka piękna kawiarnia!
    Rysunek Gigi świetny. Sama kolekcja też mi się bardzo podoba, m.in. sweterkowa sukienka, czy właśnie płaszcz. Jednak podobnie ubolewam nad ceną. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No spodziewałam się ceny góra 1500, ale już 1800 to przesada lekka, sweterek mi się też podobała ale kurcze nie za 1200

      Usuń
  2. Fajna kawiarenka, a rysunek mistrzostwo. Płaszczyk równiez mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń